Modelin boyası, kalıbı, hareketli parçaların gövde ile uyumu başarılı. Jant detayları, fren kaliperi ve diskler, lastikler ve aktif süspansiyon Kyosho üretimlerini aratmayacak kalitede. Kabin içine geçtiğinizde ise Norev üretimine göre fark atmaya başlıyor, daha iyi görünen ve gerçekçi plastik malzemeler ile hoş bir kabin içi görüntüsü yaratılmış. Bunda bej renk seçiminin de payı yüksek tabi. Kabin içi ve bagaj orjinal kaplamalı. Kabin içine yönelik tek olumsuz detay ayna bağlantı yerlerinin cam içindeki kısmının özensiz geçilmesi olmuş. İçeriden hareketli sunroof da güzel bir detay.
Farlar pimsiz ve temiz ama Kyosho / Autoart kalitesini yakalamak için daha yolu var. Motor ise ağır plastik görünümlü ve renk katan etiketler dışında vasat denebilir. Egsoz çıkışları, ön ızgara ve kabartma BMW logoları tam not almak için yeterli. Sonuç olarak kasanın alternatifleri olan Norev HQ ve Paragon (M5 olmasından dolayı görsel avantajları var) düşünüldüğünde GT Autos da seçilebilir olduğunu ispatlıyor, hatta M5 değil de standart 5 serisi sedan istiyorsanız bence en iyi alternatif.
















