Birbirinden şık 49 adet 1/32 model

Yetkili: BuRaK-B, REVOLUTION, Musa Can ÇİL, Alper GÖÇENER

Re: Birbirinden şık 49 adet 1/32 model

İletiYazar: mydanose » 19 Haz 2009, 00:24

Admin yazdı:Emre kardeşim, aramıza hoş geldin. Kayıt olduğun günden beri takipçimiz olarak forumuzda görmekteyim ve nihayet bu güzel paylaşımından mutluluk duydum kardeşim... :f: Yapacağınız buluşma ile de keyfli paylaşımlarda bulunacağınızdan şüphem yok. :y: Dilediğin tüm 1/32 modellere istediğin en kısa sürede kavuşman dileklerimle...
İyi forumlar... :keyif:


T.ederim Gökhan abi dedin gibi sürekli pasif olarak takip ediodum. zaten modelciliktede yeniyim. paylaşım bugune kısmetmiş :yuppi:
Resim
Kullanıcı avatarı
mydanose
FORUM ÜYESİ
FORUM ÜYESİ
 
İleti: 23
Kayıt: 05 Haz 2009, 15:51
Konum: Tekirdağ
İsim: Emre DEREN
Yaş: 19
1/18 Model Sayısı: 0
1/24 Model Sayısı: 16
1/32 Model Sayısı: 32
1/43 Model Sayısı: 0
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 0
Toplam Model Sayısı: 48
Rep Puani: 10
mydanose rep puani yok

Re: Birbirinden şık 49 adet 1/32 model

İletiYazar: G.HEPARSLAN » 19 Haz 2009, 00:39

mydanose yazdı:
Admin yazdı:Emre kardeşim, aramıza hoş geldin. Kayıt olduğun günden beri takipçimiz olarak forumuzda görmekteyim ve nihayet bu güzel paylaşımından mutluluk duydum kardeşim... :f: Yapacağınız buluşma ile de keyfli paylaşımlarda bulunacağınızdan şüphem yok. :y: Dilediğin tüm 1/32 modellere istediğin en kısa sürede kavuşman dileklerimle...
İyi forumlar... :keyif:


T.ederim Gökhan abi dedin gibi sürekli pasif olarak takip ediodum. zaten modelciliktede yeniyim. paylaşım bugune kısmetmiş :yuppi:


Çok sevindim kardeşim. Paylaşımlarının devamını diliyorum. :keyif:
Kullanıcı avatarı
G.HEPARSLAN
V.I.P. ÜYE
V.I.P. ÜYE
 
İleti: 14539
Kayıt: 13 Nis 2008, 22:41
Konum: ANTALYA-ANKARA
İsim: Gökhan HEPARSLAN
Yaş: 43
1/18 Model Sayısı: 107
1/24 Model Sayısı: 11
1/32 Model Sayısı: 38
1/43 Model Sayısı: 135
1/64 Model sayısı: 499
1/72 Model Sayısı: 234
1/87 Model Sayısı: 52
- / -- Model Sayısı: 73
Motorsiklet Model: 15
Toplam Model Sayısı: 1165
Rep Puani: 16831
G.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yok

Re: Birbirinden şık 49 adet 1/32 model

İletiYazar: Emre Özdemir » 19 Haz 2009, 14:12

Öncelikle Emre abi aramıza hoş geldin. Bu resimdeki kinsmart modellerinden bendede 5 tanesi var umarım kısa zamanda ikimizde hepsine kavuşuruz. İyi forumlar. (Bu arada Emre abi benim de adım Emre adaşız yani.) :lol:
Resim

A.EMRE ÖZDEMİR DİECAST COLLECTİON: http://www.e-modelcars.tr.gg
Kullanıcı avatarı
Emre Özdemir
KIDEMLİ ÖZEL ÜYE
KIDEMLİ ÖZEL ÜYE
 
İleti: 1543
Kayıt: 17 Eyl 2008, 17:12
Konum: K.Maraş/Afşin
İsim: Abdussamed Emre
Yaş: 17
1/18 Model Sayısı: 13
1/24 Model Sayısı: 7
1/32 Model Sayısı: 13
1/43 Model Sayısı: 4
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 0
Toplam Model Sayısı: 37
Rep Puani: 1130
Emre Özdemir rep puani yokEmre Özdemir rep puani yokEmre Özdemir rep puani yokEmre Özdemir rep puani yokEmre Özdemir rep puani yok

Re: Birbirinden şık 49 adet 1/32 model

İletiYazar: mydanose » 19 Haz 2009, 19:27

Emre Özdemir yazdı:Öncelikle Emre abi aramıza hoş geldin. Bu resimdeki kinsmart modellerinden bendede 5 tanesi var umarım kısa zamanda ikimizde hepsine kavuşuruz. İyi forumlar. (Bu arada Emre abi benim de adım Emre adaşız yani.) :lol:



yorumun için t.ederim kardeşim. inşallah dediğin gibi hepsine kavuşuruz. :yeah:
Resim
Kullanıcı avatarı
mydanose
FORUM ÜYESİ
FORUM ÜYESİ
 
İleti: 23
Kayıt: 05 Haz 2009, 15:51
Konum: Tekirdağ
İsim: Emre DEREN
Yaş: 19
1/18 Model Sayısı: 0
1/24 Model Sayısı: 16
1/32 Model Sayısı: 32
1/43 Model Sayısı: 0
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 0
Toplam Model Sayısı: 48
Rep Puani: 10
mydanose rep puani yok

Re: Birbirinden şık 49 adet 1/32 model

İletiYazar: MAKOSHARK » 19 Haz 2009, 19:50

Aramıza hoşgeldin Emre kardeşim ve bu güzel paylaşım içinde çok teşekkürler. :smile:
Kullanıcı avatarı
MAKOSHARK
V.I.P. ÜYE
V.I.P. ÜYE
 
İleti: 10780
Kayıt: 15 Haz 2008, 12:16
Konum: İSTANBUL
İsim: Deniz ÇAGLIYAN
Yaş: 47
1/18 Model Sayısı: 851
1/24 Model Sayısı: 4
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 0
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 0
Toplam Model Sayısı: 855
Rep Puani: 11586
MAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yokMAKOSHARK rep puani yok

Re: Birbirinden şık 49 adet 1/32 model

İletiYazar: mydanose » 05 Tem 2009, 05:23

uzun bir aradan sonra 2. paylaşımım da gelıyor :))
Resim
Kullanıcı avatarı
mydanose
FORUM ÜYESİ
FORUM ÜYESİ
 
İleti: 23
Kayıt: 05 Haz 2009, 15:51
Konum: Tekirdağ
İsim: Emre DEREN
Yaş: 19
1/18 Model Sayısı: 0
1/24 Model Sayısı: 16
1/32 Model Sayısı: 32
1/43 Model Sayısı: 0
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 0
Toplam Model Sayısı: 48
Rep Puani: 10
mydanose rep puani yok

Re: Birbirinden şık 49 adet 1/32 model

İletiYazar: alfonzo28 » 02 Ağu 2011, 00:23

Resimdekilerin içinde bende de 6 adet var
Diğerlerini bulabileceğim bi yer önerebilirmisiniz
Yaklaşık olarak toplamda 19 tane filan var ancak lancerları filan bulursam çok iyi olucak :)
alfonzo28
YENİ ÜYE
YENİ ÜYE
 
İleti: 7
Kayıt: 27 Haz 2010, 00:21
Rep Puani: 0
alfonzo28 rep puani yok

Önceki

1/32 MODELLER

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir